Ozon Terapi

Ozon TerapiBel ve boyun fıtıkları basta olmak üzere diz, kalca, omuz ve diğer kas-iskelet sisteminden kaynaklanan birçok hastalıkta kombine ağrı tedavisi modalitelerinden biri olarak güvenle kullanılabilir.

Romatizmal hastalıklarda,
kireçlenmelerde ve kıkırdak kayıplarında eklem içi sıvılarının ve kıkırdak yapımının uyarılmasını sağlayarak eklem ağrılarında azalma ve hareket kabiliyetinde artma sağlar.

Ayrıca şu hastalıklarda da kullanılabilir;

Bağışıklık sistemini güçlendirerek enfeksiyon hastalıklarına karşı direnci arttır. Mantar, virüs ve bakteriyel hastalıkların tedavisinde özellikle antibiyotiklere ve kimyasal tedavilere dirençli bakterilerin, virüslerin ve mantarların tedavisinde kullanılabilir.

• Fibromiyalji ve kronik yorgunluk sendromu.

• Damar hastalıklarının tedavisinde, yaşam molekülü olarak bilinen nitrik oksit (NO) salınımını arttırarak damarları temizler ve yeniler.

• Tansiyonun düzelmesini sağlar, kan ve lenf sistemini temizler. Ozon kırmızı kan hücrelerinin oksijen taşıma kapasitesini arttırarak hücre ve dokulara giden oksijen miktarını arttırır. Sportif performansı maksimuma çıkarır. Damarlarda genişlemeye neden olarak damar tıkanıklıklarında yardımcı tedavi olarak uygulanabilir.

• Bağışıklık sistemini aktive eder ve kanserle savaşan hücrelerin üretimini arttırarak kanser tedavisine yardımcı olur.

• Anti-aging, yaşlanma karşıtı olarak kullanılabilir.

• Hormon ve enzim üretimini normalize eder.

• Hipertansiyon ve diyabetes Mellitus (Şeker hastalığı) tedavisinde kullanılabilir.

• Ağız içi kronik ve tekrarlayan enfeksiyonlar ve geçmeyen tüm yaraların tedavisinde,

• Allerji ve Astımda

• Otoimmün hastalıklarda (multipl skleroz, romatoid artrit, Crohn hastalığı, ülseratif kolit)

• Senil demansta (yaşlılığa bağlı bunama)

• Amfizem, kronik obstrüktif akciğer hastalığı , idiyopatik pulmoner fibrozis ve akut respiratuar stres sendromunda.

• Psöriyazis (Sedef) ve atopik dermatitte.

• Büyüme faktörlerinin yapımını arttırarak hücre yenilenmesini arttır ve boylece doku hasarlarının iyileşmesinin hızlandırılmasında kullanılabilir.
    Yağ hücreleriyle etkileşimi sonucu kolesterolün azalmasına ve bölgesel yağ yıkımına neden olur.