Kombine Ağrı Tedavisi

Bel ve boyun fıtıkları basta olmak üzere diz, omuz, kalca ve diğer kas iskelet sistemi ağrılarının tedavisinde, tek bir tedavi yöntemiyle iyileşmeyen dirençli ağrılarda en az üç ayrı tedavi yönteminin uygun sırayla, uygun doz ve karışımla seçilmiş hastalara uygulanmasına Kombine Ağrı Tedavisi denmektedir. Bu yöntem, tek tek kendini kanıtlamış tedavi yöntemlerinin birlikte ve aynı anda uygulanması şeklidir. Kombine ağrı tedavisinde proloterapi, ozonterapi, nöralterapi, mezoterapi ve prp tedavileri yer almaktadır.

Fransa’da yayınlanan bir çalışmamızda omuz kas yırtığı ve omuz ağrısı olan hastalarda sadece proloterapiyle başarımızın %92,9 olduğunu gösterdik. Kendimize neden %100’e ulaşamadık sorusunu sorduğumuzda tek tedavinin yeterli olmadığı, yeni hücre ve doku oluşumuna katkı verecek diğer tedavi yöntemlerinin ilave edilmesiyle basarinin daha da artacağı fikrine vararak çalışmalarımıza devam ettik ve sonuçta %100’lere yaklaştık. Yakın bir zamanda bu çalışmalarımızla ilgili bilimsel veriler tıp dergilerinde yayınlanacak.

Geliştirdiğimiz bu kombine tedavi aşağıdaki hastalıklarda yüksek tedavi başarısıyla uygulanabiliyor;

-Boyun fıtıkları, düzleşmesi ve kireçlenmeleri, boyundan kaynaklı baş ağrıları, migren
-Kulunç ağrıları, fibromiyalji, miyofasiyal ağrı sendromu.
-Bel fıtıkları, kayması, kireçlenmeleri, mekanik tüm kas ve bağ dokusu ağrıları.
-Kalçada kireçlenmeler, diğer kalça ağrıları, bursitler.
-Dizde sıvı azalması, kireçlenmeler, kıkırdak harabiyeti, menisküs hasarları, çapraz bağ hasarları, tendinitler, diğer kas, tendon ve ligament hasarları.
-Ayak ve ayak bileğinde burkulmalar, kireçlenmeler, kıkırdak harabiyeti, aşil tendiniti, topuk dikeni, diğer kas ve bağ dokusu hasarları.
-Omuzda kas yırtıkları, sıkışma sendromu, tendinintler, omuz çıkıkları, bursitler, donuk omuz.
-Dirsekte tenisçi dirseği, golfcü dirseği, bursitler.
-El ve el bileğinde kireçlenmeler, karpal tünel sendromu, kıkırdak harabiyetleri, tendinitler, bursitler.

Örneğin uzun sureli diz ağrısı olan bir hastada diz kireçlenmesi, kıkırdak harabiyeti, sıvı azalması, meniskus dejenerasyonu ve bunun gibi sorunlar varsa önce proloterapiyle akut bir inflamasyon başlattıktan uygun bir süre sonra yeni hücre oluşumuna ve çoğalmasına katkı vermek amacıyla hastanın ve hastalığın uygunluğuna gore her bölge için ayrı etkisi kanıtlamış mezoterapik ajanlar uygulanıp ilave olarak PRP (eğer hasta uygunsa ozonlanmış prp) ve en sonda dizde bozucu alan da varsa nöralterapi ile tedavi tamamlandığında başarı %100 lere yaklaşmaktadır.

Ameliyatsız, kalıcı, ömürlük bir tedavi olan Kombine Ağrı tedavisinde doğal solüsyonlar kullanılmaktadır.